Bubnová sekačka Panter FD-2H + RZS 70 K
Max.výkon: 3036 m2/hod
Max. šířka záběru: 69 cm
Max. výkon motoru: 6,5 HP
Pojezd: ano, plynulá volba rychlosti dopředu i dozadu řadící pákou
Stavebnicová bubnová sekačka s hydrostatem a plynulou změnou rychlosti vpřed i vzad, motor 850 I/C o obsahu 190 ccm, výkon 6,5 Hp, litinová vložka válce, olejové čerpadlo a filtr. Záběr sečení 69 cm. Náprava s diferenciálem, automat. uzávěrkou a brzdou.
Pro rok 2014 přicházíme u pohonné jednotky FD-2H s inovací v podobě využití převodovky TUFF TORQ K46 DE,
která krom hydrostatické změny rychlosti nabízí i nápravu s diferenciálem a automatickou uzávěrkou, takže
je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad, stroj Vás vede v přímém směru jízdy a snadno se s ním manévruje.
Rychlost pojezdu se mění nastavením páky na řidítkách. Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu
přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy.
Pohonná jednotka je osazená spolehlivým motorem Briggs&Stratton.
Možnost připojit sedačku a při práci sedět, řada adaptérů pro přestavbu na mulčovač, obraceč a shrabovač,
frézu a radlici na sníh, vozík, zametací kartáč, rotavátor a drtič větví.
INOVACE 2015
Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru
223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení
s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako
motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom
provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu
firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter
FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon
6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají
litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové
čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách