Disková sekačka Panter FD-2H + DZS 125
Max.výkon: 5 500 m2/hod
Max. šířka záběru: 125 cm
Max. výkon motoru: 6,5 HP
Pojezd: ano, plynulá volba rychlosti dopředu i dozadu řadící pákou
Max. výkon s FD-2H: | 5500 m2/hod |
Max. šířka záběru: | 125 cm |
Žací ústrojí: | 4 disky |
Výška strniště: | průměrně 5 cm |
Hmotnost adaptéru: | 62 kg |
Možnosti: | sedačka pro roviny a mírné svahy |
Doporučená plocha: | neomezená |
Parametry pohonné jednotky:
Pojezd: | ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad |
Rychlosti: | vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod |
Náprava: | diferenciál s automatickou uzávěrkou + brzda |
Převodovka: | hydrostatická Tuff Torq K46DE |
Další vybavení: | pracovní brzda |
Útlum vibrací motoru: | 4 silentbloky |
Řidítka: | nastavitelná výškově i do stran |
Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem | |
Vnější obrys kol: | 65 a 68 cm |
Hmotnost jednotky: | 56 kg |
Motor: | 4takt Briggs&Stratton I/C, 850 Series OHV |
Palivo: | benzin Natural 95 |
Obsah motoru: | 190 cm3 |
Válec: | litinová vložka |
Pracovní otáčky motoru: | 3060 ot/min |
Celkový max. výkon motoru: | 6,5 HP/4,8 kW |
Výkon motoru při 3060 ot/min: | 5,0 HP/3,7 kW |
Kroutící moment při 3060 ot/min: | 11,5 Nm |
Mazání motoru: | tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem |
Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče |
Stavebnicová čtyřdisková sekačka s hydrostatem a plynulou změnou rychlosti vpřed i vzad, motor 850 I/C o obsahu 190 ccm, výkon 6,5 Hp, litinová vložka válce, olejové čerpadlo a filtr. Záběr sečení 125 cm. Náprava s diferenciálem, automat. uzávěrkou a brzd
Pohonná jednotka má plynulou změnu (řazení) rychlosti vpřed i vzad. Unikátní diskové sečení, které má
především velmi nízký odpor sečení. Toto řešení má DAKR autorsky chráněno Evropským průmyslovým
vzorem a Užitnými vzory. Možnost připojit sedačku a při práci sedět, řada adaptérů pro přestavbu na mulčovač,
obraceč a shrabovač, frézu a radlici na sníh, vozík, zametací kartáč, rotavátor a drtič větví
INOVACE 2015
Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru
223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení
s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako
motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom
provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu
firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter
FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon
6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají
litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové
čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách