Zemědělský traktor Kubota M 8560
Kubota M8560
Technická data:
Motor: V3800-CR-TIE4
Konstrukce: přímý vstřik, kapalinou chlazený, TURBO, 4 ventily na válec
Výkon ECE-R24: 64 (87 HP) kW
Kapacita palivové nádrže: 110 l
Převodovka: 36 vpřed / 36 vzad, 3 skupiny, synchronizovaná, reverzní pod zatížením
Jízdní skupiny: 3 rozsahy rychlostí
Maximální rychlost: 39 km/h
Uzávěra diferenciálu: elektrohydraulická uzávěrka zadní nápravy, samosvorný diferenciál přední nápravy
Typ PTO: nezávislá, elektrohydraulická, lamelová spojka s brzdou
Otáčky PTO: 540 / 540E ot./min
Výkon hydraulického čerpadla: 64,3 l/min
Tříbodový závěs: rychloupínací s teleskopickými stabilizátory
Kategorie: II
Zvedací síla na konci spod. ramene: 4100 kg
Počet standardních vnějších hydraulických okruhů: 2 standard (3 a ventil s regulací průtoku volitelně)
Pohon: 4x4 elektrohydraulické zapínání, středový náhon
Celková délka: 3955 mm
Celková výška: 2650 mm
Rozvor: 2250 mm
Světlá výška: 455 mm
Rozchod kol - vpředu: 1550 - 1620 mm
Rozchod kol - vzadu: 1470 - 1707 mm
Pohotovostní hmotnost: 3320 kg
Průměr otáčení bez brzd: 3,8 m
Představujeme Vám novinku firmy Kubota, sérii M60. Tyto nové traktory byly přepracovány a v mnoha ohledech vylepšeny a vybaveny řadou nových funkcí:
Nová kapota motoru s lepší ventilací, výkonné motory s vysokotlakým vstřikováním Common Rail pro čisté a úsporné spalování, zaoblená kabina s vylepšenou ergonomií pro ještě snadnější a pohodlnější ovládání.
Traktory M60: výkonné, snadno ovladatelné, úsporné a s nízkými emisemi.
Nové motory - elektronicky řízený vysokotlaký systém Common Rail (CRS), ve spojení s 4-ventilovou technikou a technologií přímého vstřikování (E-CDIS) nabízí vyšší výkon, lepší průběh křivky kroutícího momentu a nižší spotřebu paliva. Motory byly speciálně navrženy pro použití v zemědělských traktorech.
Filtr pevných částic (DPF) snížuje škodlivé emise, aby byly splněny nejnovější emisní normy.
Constant RPM Management - novinkou u motorů traktorů série M60 je elektronický systém automatického nastavení konstantních otáček. Po jeho zapnutí motor udržuje konstantní navolené otáčky i při změně zatížení.
Převodovka 36V/36R - plně synchronizovaná 6-stupňová převodovka s dvoustupňovým násobičem řazeným pod zatížením DUAL SPEED poskytuje veškerý výkon a efektivitu potřebné při práci. Ve snadném dosahu obsluhy je páka řazení 3 jízdních skupin, s nimi traktor disponuje celkem 36 stupni pro jízdu vpřed a 36 stupni pro jízdu vzad, včetně plazivých rychlostí. Funkce ECO Speed umožňuje dosažení maximální rychlosti 40 km/h při otáčkách motoru snížených o 20% a tím snížení hluku, opotřebení a spotřeby paliva. M8560 a M9960 jsou vybaveny zámkem převodovky při parkování. Vícelamelová mokrá spojka zaručuje dlouhou životnost.
Hydraulický reverz - změna směru jízdy vpřed/vzad je snadná díky hydraulickému reverzu řazenému pod zatížením.
Páka reverzu je umístěna na sloupku volantu ve snadném dosahu obsluhy. Vícelamelová mokrá spojka ulehčuje práci s čelním nakladačem a zvyšuje produktivitu a ovladatelnost.
Nově navržená kabina - kabina série M60 byla zcela přepracována. Zaoblené sklo zlepšuje výhled a zvětšuje prostornost. Vysoká kabina poskytuje více místa nad hlavou a většina ovladačů byla přesunuta pro snadnější používání. Standardně je dodávána klimatizace a se 6ti nastavitelnými výdechy v přístrojové desce lze snadno dosáhnout optimálního proudění vzduchu. Páčka elektronicky ovládaného ručního plynu vyžaduje méně síly a umožňuje snadnější a přesnější regulaci.
Brzdný systém - traktory Kubota jsou vybaveny hydraulickým brzdným systémem s vícelamelovými brzdami v olejové lázni. Při brzdění se automaticky zapne pohon přední nápravy.
Hydraulika - traktory série M60 jsou vybaveny hydraulickým čerpadlem o výkonu 64.4 l/min při tlaku 196 bar.
"Zdvihací síla tříbodového závěsu je 4.100 kg, ramena závěsu jsou vybavena rychloupínacími háky."
Sériově dodávané 2 přídavné hydraulické okruhy lze rozšířit na 3 + ventil s regulací průtoku.
Samosvorný diferenciál - standardně dodávaný samosvorný diferenciál přední nápravy, spolu s elektrohydraulickou uzávěrkou diferenciálu zadních kol zajišťují trakci a stálý výkon v nejobtížnějších podmínkách.
Přední náprava - pohon přední nápravy lze zapínat a vypínat za jízdy pod zatížením, pouhým stisknutím jednoho přepínače.
Díky převodu dvojitým kuželovým soukolím jsou traktory Kubota maximálně obratné. Tento systém, kompletně uzavřený v olejové lázni zaručuje dlouhou životnost, snadnou údržbu a oproti standardním kloubovým převodům umožňuje dosáhnout extrémně malého průměru otáčení pouze 3,8m a velké světlé výšky stroje.